Hey Frits. 12 korte roadtrips door Nederland – Manon van den Oort

Iris353 views
Hey Frits. 12 korte roadtrips door Nederland - Manon van den Oort - Readalicious

Hou jij ook zo van roadtrips? Ga dan op korte roadtrip in Nederland! Met Hey Frits. 12 korte roadtrips door Nederland kun je veel inspiratie opdoen voor je volgende roadtrip. Bezoek bijvoorbeeld de Hanzesteden, of ontdek wat de Gooi en Vechtstreek te bieden heeft.

In eigen land

Eerder recenseerde ik al Lonely Planet’s Mythische autotochten in Europa, maar ook in Nederland is er nog genoeg te ontdekken. Manon van den Oort, bekend van het platform Hey Frits, ging dus op zoek naar nieuwe plekken in Nederland. De 12 roadtrips zijn willekeurig gekozen – dus sommige roadtrips liggen geografisch gezien redelijk dicht bij elkaar (en dus ook eventueel te combineren als je langer op roadtrip gaat). Niet alle provincies komen dus aan bod, maar het is een fijne mix. Dus kies een van de roadtrips en ga op pad in Nederland.

De trip

Je hoeft zelf niets meer uit te zoeken voor je roadtrip als je Hey Frits. 12 korte roadtrips door Nederland meeneemt! Het boek is niet zomaar een opsomming van tips, maar je krijgt echt per dag een soort programma. Er wordt aangegeven hoever de volgende stop ongeveer rijden is, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Je hebt geen reisbureau meer nodig zo! 😉

Daarnaast is er gedacht aan het parkeren, plekken om te eten, en aanraders voor overnachtingen. Ook leuk: er worden regelmatig wijngaarden getipt die je ook in Wijn in de Lage Landen kan vinden. Maar ook kastelen, theetuinen, pluktuinen, fruitkwekerijen – Nederland heeft veel te bieden! Wel vind ik de meeste aanraders geschikter voor wanneer het weer mee zit. Het blijft natuurlijk Nederland hè. Daarom wordt ook bij iedere roadtrip aangegeven wat de beste tijd van het jaar is om de route te volgen.

Start je auto en ga met Hey Frits. 12 korte roadtrips door Nederland op pad! De roadtrips gaan meer over de stops dan over de route zelf, maar je kan het onderweg zo leuk maken als je zelf wilt.

Uitgeverij: Mo’Media