Time to momo – Foodies

Iris569 views
Time to momo foodies - Readalicious

Hou je van citytrips én lekker eten? Dan is de Time to momo Foodies wat voor jou! Met culinaire trips in Nederland, België & Frankrijk kun je de leukste en lekkerste plekken uitzoeken voor een weekendje weg.

Culinaire trip

Zin in de Amsterdamse klassieker broodje halfom? Een Rotterdamse kapsalon of een Brusselse wafel? De 11 steden die worden aangedaan in Time to momo Foodies worden éérst geïntroduceerd aan de hand van een lokale specialiteit van de stad. Zo begin je je culinaire tour meteen in stijl.

Of je nou een middagje of een heel weekend op culinaire citytrip gaat: er zijn genoeg aanraders. In alle steden kun je brunchopties en niet-te-missen-favorieten opzoeken. Daarnaast is er nog een extra thema, zoals vegan of streetfood, en kun je ook adressen vinden om te overnachten of om te shoppen. Zo hoef je tijdens je culinaire citytrip niet alleen maar op het terras en in restaurants te zitten.

Bijzondere tips

Als je de time to momo gidsen kent, dan weet je dat het niet zomaar een lijstje is van restaurants. Er staan veel bijzondere tips in het boekje, zoals de wijngaarden van Montmartre in Parijs. Daar had ik nog niet eerder van gehoord! Het is altijd te merken dat ze met locals samenwerken, want de tips zijn divers, up-to-date en vernieuwend. Dit maakt de Time to momo Foodies een van mijn favoriete gidsen.

Dus hou je van lekker tafelen? Haal de Time to momo Foodies in huis en ga op culinaire citytrip. Ik krijg al honger van alle tips – misschien maar meteen een brunch of dagje weg boeken!

Uitgeverij: Time to momo

Koop het boek Time to momo Foodies via bruna.nl. De link naar bruna.nl is een partnerlink, daar ontvang ik een klein percentage wanneer je via deze link een aankoop doet. Dit heeft geen invloed op jouw prijs.